.:: آی تی سما ::.

فناوری اطلاعات،نرم افزار،آموزش،مقالات،اخبار،معرفی تازه ها و دانلود...

.:: آی تی سما ::.

فناوری اطلاعات،نرم افزار،آموزش،مقالات،اخبار،معرفی تازه ها و دانلود...

چگونه طراح وب سایت قابلی شویم؟

بررسی کردم که برای طراح وب سایت شدن چه قدمهای را باید بردارید و از کجا شروع کنید. اما در این مطلب میخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که” چگونه طراح وب سایت بزرگ و موفقی باشیم “

فاکتورها و عوامل زیادی وجود دارد که در راه به موفقیت رساندن یک شخض و اینکه او را به چهره ای شناخته شده و موفق تبدیل نماید، بسیار اثر گذارند. در زیر بعضی این عوامل را برای شما لیست کرده ام. امیدوارم که این حرکت اثری هرچند کوچک بر روی شما و موفقیت شما بگذارد.

ادامه مطلب ...

چگونه طراح وب سایت شویم؟

انتخاب شغل یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل زندگی هر فرد است و گاهی اوقات میتواند در حد انتخاب همسر مهم باشد و زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. اشتباه نکنید قرار نیست درس زندگی و انتخاب همسر به شما بدهم.

منظور این است که قبل از انتخاب هر شغلی و بالطبع آن انتخاب رشته دانشگاه خوب فکر کنید و “مشورت” کنید. فرض من بر این است شما الان در مرحله اس هستید که انتخاب کرده اید که یک طراح وب سایت یا Web Designer شوید. 

ادامه مطلب ...

ضربان قلب شما رمز عبور ایمیل‌ شما می‌شود !

فناوری اطلاعات و ارتباطات - کم‌کم از حفظ کردن رمزهای متعدد راحت می‌شویم چرا که به زودی کامپیوتر و اطلاعات شخصی شما دیگر نیازی به رمزهای پیچیده و غیر قابل کشف ندارد تنها ضربان قلبتان کفایت می‌کند.

به گزارش ای تی نیوز و به نقل از خبر انلاین اگر تحقیقاتی که چون لیانگ لین در دانشگاه ملی چونگ هزینگ در تایچونگ تایوان انچام می دهد با موفقیت به پایان برسد؛ ایجاد کلمه عبور به امری منسوخ شده تبدیل خواهد شد. این تیم ماهر از طریق فرایند پیشگامانه جدیدی، یک پسورد کاملا غیر قابل رمز گشایی با استفاده از ضربان قلب ابداع کرده‌اند که می تواند راههای قبلی دسترسی به اطلاعات شخصی با ارزش و محافظت شده ما را به طور کامل و برای همیشه تغییر دهد.... 

ادامه مطلب ...

ورود کاغذ الکترونیک انعطاف پذیر LG به بازار اروپا، از ماه آینده.

اگر چند سال پیش کسی درباره صفحات نمایشگر منعطف صحبت می کرد، گفته های وی را در حد ایده یک فیلم علمی-تخیلی جدی می گرفتند. ولی این ایده هر روز گامی به سوی واقعیت نزدیک تر می شود. پس از اعلام ورود سامسونگ به عرصه تکنولوژی صفحه انعطاف پذیر در رقابت با نوکیا، در اواخر سال میلادی گذشته، اکنون نوبت به LG رسیده است که به جای وعده دادن، آستین بالا زده و دست به کار شود.

ادامه مطلب ...

آموزش دریم ویور_Dreamweaver

                                              

 

                                                              

ادامه مطلب ...