.:: آی تی سما ::.

فناوری اطلاعات،نرم افزار،آموزش،مقالات،اخبار،معرفی تازه ها و دانلود...

.:: آی تی سما ::.

فناوری اطلاعات،نرم افزار،آموزش،مقالات،اخبار،معرفی تازه ها و دانلود...

اصول طراحی صفحات وب_تجارت الکترونیک

چگونه یک مشتری جنس مورد نظر خود را شناسایی و ردیابی میکنداین مبارزه طلبی طراحی صفحات تجاری وب میباشد.بیشترین تولید کنندگان صنعتی با جدیت به سمت مشتریانشان جهت گیری کرده و صفحات طراحی شده برای کمپانیهای صنعتی، میبایست تعصبات مشتری گرایانه قوی داشته باشند.گرایش به مشتری در روشی که صفحات صنعتی، مشتری را چه از لحاظ تصویری و چه از لحاظ تعاملی درگیر میکنند، دیده میشود. صفحات صنعتی غالبا معمولیتر از صفحات دیگر به نظر میدهند.

ادامه مطلب ...

شبکه های کامپیوتری

یک شبکه شامل مجموعه ای از دستگاهها ( کامپیوتر ، چاپگر و ... ) بوده که با استفاده از یک روش ارتباطی 

( کابل ، امواج رادیوئی ، ماهواره ) و به منظور اشتراک منابع فیزیکی ( چاپگر) و اشتراک منابع منطقی

 ( فایل )  به یکدیگر متصل می گردند. شبکه ها می توانند با یکدیگر نیز مرتبط شده و شامل زیر شبکه هائی باشند.




ادامه مطلب ...

تلفن اینترنتی (VOIP) چیست؟

شبکه های مخابراتی به عنوان جزء جدایی ناپذیر زندگی امروز بیشترین سهم را در تبادل اطلاعات و اخبار بر عهده دارند. این فن آوری که قدمتی بیش از 100 سال دارد، صورت پیشرفته تری به خود گرفته و خود را با نیازهای جدید تطبیق داده تا به صورت امروزی درآمده است. 

 


ادامه مطلب ...

SQL چیست ؟

اس‌کیوال (SQL - Structured Query Language) مخفف نام یک زبان کامپیوتری ا‌ست که برای ایجاد، تغییر، و بازیابی داده‌ها و نیز عملیات بر روی آنها در مدل رابطه‌ای می‌باشد. این زبان به سمت مدل شی گرا- رابطه‌ای نیز پیشرفت کرده‌است. SQL استانداردهای ANSI/ISO را نیز دریافت کرده‌است.

ادامه مطلب ...

موتور جستجوی فیس بوک

فیس بوک نیز برای مقابله با گوگل ، موتور جستجوی خود را به زودی راه اندازی میکند . گفته میشود این سرویس جستجوی فیس بوک میتواند از گوگل هم کارایی بیش تری داشته باشد.فیس بوک در حال کار روی موتور جستجوی خود است تا آن را دگرگون کند.داگلاس مک‌میلان و براد استون از Bloomberg و BusinessWeek می‌گویند: حدود ۲۴ مهندس در فیس‌بوک،...


ادامه مطلب ...