.:: آی تی سما ::.

فناوری اطلاعات،نرم افزار،آموزش،مقالات،اخبار،معرفی تازه ها و دانلود...

.:: آی تی سما ::.

فناوری اطلاعات،نرم افزار،آموزش،مقالات،اخبار،معرفی تازه ها و دانلود...

۱۹۹ دلار ناقابل، قیمت اعلام شده مایکروسافت برای ویندوز ۸ پرو

پس از معرفی ویندوز ۸ توسط مایکروسافت شایعات زیادی در مورد زمان عرضه و قیمت این نسخه از ویندوز مطرح شد؛ زمان عرضه ویندوز ۸ چندی پیش ۲۶ اکتبر مصادف با ۵ آبان امسال اعلام شد و امروز مایکروسافت رسماً قیمت Windows 8 Pro را ۱۹۹ دلار اعلام کرد.


البته مایکروسافت اعلام کرده که تا پایان ژانویه ۲۰۱۳ یعنی یازدهم بهمن ماه امسال قیمت ویندوز ۸ پرو با تخفیف ویژه تنها ۶۹.۹۹ دلار خواهد بود. همچنین خوب است بدانید مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که کاربرانی که از نسخه های اریجینال ویندوز اکس پی، ویستا و یا ۷ استفاده می کنند می توانند تنها با پرداخت ۳۹.۹۹ دلار ویندوز ۸ را البته به صورت آنلاین دریافت کنند. اگر این کاربران قصد خرید یک کپی کامل را روی DVD اصلی و با بسته بندی داشته باشند باید مبلغ ۶۹.۹۹ دلار به فروشگاه های مجاز مایکروسافت پرداخت کنند.

به هر حال اگر از طرفداران نرم افزار های اریجینال هستید به نظر می رسد مبلغ ۱۹۹ دلار و یا حتی ۶۹.۹۹ دلار با تخفیف برای حمایت از مایکروسافت، در ایران کمی برایتان گران تمام شود و مطمئن نیستیم که کاربران فعلی ویندوز های اریجینال که اکثراً کاربران لپ‌تاپ ها هستند در ایران چگونه قادر به پرداخت ۳۹.۹۹ دلار و آپگرید به ویندوز ۸ باشند.

Source: TheVerge

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد